måndag 21 november 2011

Vänner mer än guld värda!

Pratade idag med en av min fina vänner om bla The Nike Blast och gnällde lite(eller var det kanske mycket?) över att mannen kommer att vara på kick off. i Barcelona JUST den helgen, vilket innebär att jag missar the Blast…grrrr. När hon utbrister, men jag kan hjälpa dig med bebben, jag behöver inte träna HELA dagen. Vilket innebär att jag skulle kunna gå på två klasser, njuta av atmosfären, shoppa och bara få vara där. Behöver jag säga HUR glad jag blev? Du gjorde verkligen min dag fina fina du, all kärlek till dig!

2 kommentarer:

  1. Underbara!!
    Det var inte för mycket. Man måste få gnälla och om man inte gnäller så kanske man inte vet att hjälpen finns närmare än man tror. Det ska bli jätteroligt att åka på Nike ihop och jag ser fram mot att gå omkring och suga in mig den härliga atmosfär, energi, rörelseglädje och låta mig inspireras och fyllas av träningskärlek tillsammans med dig.

    Självklart ska du med och det löser vi. That´s what friends are for.
    Kram Ulrika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...