torsdag 24 november 2011

Så hur gick det då?


Min lilla prins sov sig igenom HELA klassen och jag kunde fokusera på deltagarna och klassen, här har jag gått och oroat mig helt i onödan. Med första passet avklarat vet jag att skulle han nästa vecka bestämma sig för att var vaken så fungerar det också!
Trött och ovetande att han har varit på sin första klass

Nöjd och trött mamma

Så mysigt det var med alla små bebisar som låg och jollra på sina filtar och gav ifrån sig härliga ljud när det fick vara en del av klassen under styrkedelen, supermysigt! Och så härligt att få köra en body toning, det var år sedan sist. Nu är det bara att ladda om till kvällens express klass.

2 kommentarer:

  1. Kul att det gick bra! Synd att Leo har börjat röra på sig ( + att Noel är hemma den tiden.. ) annars hade jag gärna kommit!

    SvaraRadera
  2. Det var några bebisar som rörde lite på sig, men det funkade bra ändå =)!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...