torsdag 3 november 2011

Frisör & spellista

Jag har haft en helt fantastisk härlig förmiddag hos frissan. Jag hade glömt HUR skönt det är att få hårbotten massage, Lövely. Vilket fick mig att inser att jag MÅSTE boka in en ryggmassage, allt bärande på min 5 ½ kg klump känns i rygg och nacke, han som för övrigt sov sig igenom nästintill hela besöket hos frissan. Tack fina för det, här oroade jag mig helt i onödan för hur det skulle gå och så gick det hur bra som helst.

Spellistan på mitt spinning pass har efter frågats, så här kommer den.
1.      Uppvärmning Sunnlight DJ Sammy
2.      Moves like jagger, maroone 5
3.      Rude boy Rihanna
4.      Fire Scooter
5.      Set fire To the rain ADELE
6.      Sweat Snoopp D & David Guetta
7.      Where Them Girls At, David Guetta
8.      Thanks for the memories, Fall out boy
9.      Only girl in the world, Rihanna
10. Raise your g. Pink
11. Be faithful, fat man scoop
12. Money for nothing, remix Dire Strait
13. Nightwish
14. Nedvarvning
15. Stretch
16. stretch

2 kommentarer:

  1. Åhh kul med inspiration av musik - TACK!! Ser att vi har ganska samma/lika musiksmak - i mitt pass just nu har jag redan tre av låtarna =)

    FÖrstår att det blir tungt...Jag har en på åtta kg snart - och att bära i babyskyddet mellan bilen/affären börjar bli tungt =)

    KRAMAR o trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så!
    Är ju lite därför jag vill komma igång med träning också, för att stärka upp ryggen.

    Ha en supertrelig helg du också.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...