fredag 11 november 2011

11.11.11


Är precis inkommen från trädgården där det har krattats löv, jag tar varje tillfälle i akt att få röra lite på mig! Tur var väl att ingen såg mig, då jag har sprungit in och ut (pga lillen inte gillar att sova när jag tycker det är läge för det, och då det i normala fall inte tar jätte lång tid att kratta upp löven från fyra st träd, tyckte jag inte att det var läge att ta med lillen ut) på mig hade jag mina alldeles för långa mysbrallor som jag rullade upp till knäna när jag var ute..insåg efter ett tag att mina stumpor var, för att vara mig, OVANLIGT högt uppdragna vilket inte såg riktigt klokt ut men som sagt tur ingen såg mig.

I rabatten hittade jag denna vackra ros, är det inte underbart att det blommar trots att det är november?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...