måndag 28 november 2011

Frossa

I lördags instruerade jag första 75 minuters klassen efter förlossningen. Jag gillar de här lite längre passen, likväl som jag gillar 30 min och 60 min klasser. Ja man skulle nog kunna säga att jag gillar variationen av korta och lite längre pass. Hur som, när jag i lördags kom hem efter klassen började jag få ont i kroppen, träningsverk trodde jag men icke. Ju mer klockan blev desto mer frös jag, så jag bäddade ned mig och hade en ordentlig feberfrossa till porgrammet, så mycket bättre. När jag vaknade på söndag morgon hade jag inte ett spår av gårdagens feber eller muskelverk i kroppen, så det var bara att tacka och ta emot. I vanliga fall brukar jag vara sjuk HUR länge som helst, därför bestämde jag mig för att inte träna fram till onsdagens spinning klass och hoppas på att lördagskvällen bara var en engångsföreteelse, för sjuk hinner jag inte vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...