lördag 19 november 2011

Att inte hitta känslan

Är precis hemkommen från en spinning klass som jag satte in igår istället för en ae klass då instruktören som skulle ha haft klassen tillbringade natten på akuten med sin lilla bebis.
Jag kände inte att min kropp var redo för ett ae pass så där av föll lotten på spinning som jag trots allt redan instruerat två klasser av efter förlossningen.
Visst det är aldrig optimalt att byta ut ett pass mot ett annat, men samtidigt är allt bättre än att ställa in tycker jag.
Hur som var jag jätte sugen på att köra innan klassen, men jag kom liksom aldrig igång. jag undrar vad det beror på, tiden, dagen, vad jag ätit? Hur som så inträffar dessa pass då och då och jag blir alltid lika förundrad över att jag inte kommer igång. Det konstigaste av allt är att jag redan fått träningsverk i benen, något jag sällan får av spinning, så jag borde ju ha tagit i ordentligt i alla fall, alltid något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...