tisdag 8 november 2011

Då var det dags igen

Idag är det återigen dags för SPINNING!Härligt.
Idag vet jag att jag orkar hela passet utan problem och kan fokusera på att pressa deltagarna och mig själv att ta i det där lilla extra, så man blir sådär härligt trött i kroppen och nöjd i själen. Längtar. Jag vet också att det kommer fungera här hemma när jag är iväg, det var nog det som stressade mig förra veckan och jag kände att jag inte kunde vara hemma fort nog, men det hade gått HUR bra som helst!

Ska även försöka få till att instruera en klass till denna vecka...måste bara lägga fram det på bästa sätt och vid rätt tillfälle till mannen så att han inte ens inser vad han sagt ja till, få se om det funkar.

I gårdagens inlägg insåg jag att jag glömt skriva att det var långresor till exempelvis thailand eller Malaysia som jag tänkte på samt att babyn skulle vara runt tre, fyra månader. Just för att det verkar vara så behändigt att resa med dem när de är sååååå små, men såklart inte på bekostnad av att de riskerar att drabbas av någon sjukdom.

Ha en bra tisdag

6 kommentarer:

  1. Jag hade nog kanske inte åkt så långt som till Thailand med en så liten bebis. Men jag säger inte att det är fel. Däremot var vi i Mallis när Noel var 4 mån och det var perfekt. Jag älskar också att resa och längtar till nästa. Vi var senast i Thailand i dec och det känns som en evighet sedan... Får se när nästa blir. Jag kommer förresten på spinningen ikväll :)

    SvaraRadera
  2. Å vad kul, då ses vi.
    Blir ingen resa för oss förrän i sommar, ;)

    SvaraRadera
  3. Ja men då borde vi väl våga åka till mallis då? :) Kör hårt ikväll!

    SvaraRadera
  4. Absolut Jenny!
    Jag ska göra mitt bästa.

    SvaraRadera
  5. Jättebra pass i dag Karro :) Helt slut, men det är ju så det ska vara! Hann inte säga nåt när jag gick. Avis på utlandsresa i sommar! Vi har mål att åka till Thailand igen i feb 2013 samt en weekend i vår. Resan i vår blir ensamma utan barn. Skulle gärna vilja åka nåt i sommar också, men tror inte ekonomin säger det.... Mannen ska till Malta med jobbet nu i dec några dagar och jag och Leo är medbjudna, men kan inte bestämma mig om jag ska med. Det ligger nämligen över Lucia och Alva skulle bli besviken om jag inte var med då 3:orna ordnar detta i skolan. Dagens ilandsproblem och världens längsta inlägg...

    SvaraRadera
  6. Tack snälla, kul att du var med!
    Thailand är ju underbart o weekendresor också, ja alla resor om ja tänker efter:).
    Lyx att vara medbjuden, men så klart vill ju Alva att du är med på lucia, jätte viktigt i den åldern ju. Malta finns ju kvar.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...