onsdag 23 november 2011

Vinn en familjematkasse från MatHem

Jag blev kontaktad av MatHem där de frågade om jag var intresserad av att prova en frukostkasse från Renée Voltaire, självklart var jag det. Problemet var bara att jag bor i Linköping och där levererar de ännu inte. MEN istället får jag lotta ut en familjematkasse till mina fina bloggläsare.

 Gör följande för att vara med och tävla!
1.      Kolla att MatHem levererar hem till dig, här
2.      Gilla MatHem på facebook (1 lott)
3.      Skriv en kommentar till det här inlägget eller maila mig på karro1977@yahoo.se där du, lite kort, beskriver den perfekta matkassen för familjer och varför du vill vinna (2 lotter)
4.      Skriv på din Facebook statusuppdatering: Jag tävlar om en matkasse från @MatHem hos  http://livskraft1.blogspot.com/  Tävla du också!. Alternativt att du skriver ett inlägg på din blogg: Jag tävlar om en matkasse hos  http://livskraft1.blogspot.com/  Tävla du också!      (2 lotter)
Du kan alltså max på fem lotter! Skriv hur många lotter du skrapat ihop i kommentaren eller i mailet!
Tävlingen pågår mellan 23/11 – 25/11. Vinnaren presenteras nu på söndag 26/11, Lycka till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...