lördag 12 november 2011

Att inte ge upp

Jag tror att det var på förra årets Super Saturday event som det gick att köpa DVD skivor med alla program, dvs även de program som man själv inte instruerar i. Jag passade bla på att köpa en Body Balance DVD som jag idag äntligen tog mig tid att prova. Med lillen på golvet började jag glatt dagens träning tre låtar hann jag med innan han började knorra, efter en stund en halv låt och så fortsatte det till de tre sista låtarna som jag kunde utföra utan avbrott då han sov gott.

Jag har bara provat på Body Balance en gång tidigare och jag kommer inte ens ihåg vad jag tyckte om det. Men denna dvd var precis lagom för mig just nu, det var så skönt och framförallt så välbehövligt för min kropp. Jag skulle verkligen behöva köra igenom denna innan jag går och lägger mig på kvällarna för att ge min kropp en chans att sträcka ut, komma ned i varv och stretcha, något alla vet är viktigt men sällan hinns med. Känslan i kroppen efter passet är alldeles avslappnad och lugn en perfekt ned varvning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...