onsdag 9 november 2011

Stångån

Efter morgonens dagislämning åkte lillebror och jag in till stan, där vi mötte upp finast Jessica och Oliver för en morgonpromenad runt Stångån.  

Härligt att byta promenad runda för en dag och självkar att få lite sällskap, det är ju så mycket roliga att gå om man har någon som man kan prata med. Baby prat i all ära men jag lovar att man tröttnar efter ett tag och om inte annat så undra väl folk man möter vad det är för föl på mig! Efter promenaden blev det frukost på Waynes. Inte nyttigt någons stans men SÅ gott!


4 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med sådana förmiddagar. Blir du sugen på favorit i repris så är jag hemma med Alma de flesta tors fm. Hör av dig i såfall! Waynes har grymt goda sojalatten!!kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Bästa Waynes med godaste kaffet! Mums!

    SvaraRadera
  3. Marta, det skulle jag gärna göra men nästa torsdag är jag på efterkontroll och sedan jobb, veckan efter börjar jag mamma barn klassen!! Säg gärna till om du har någon annan ledig dag. A är på dagis tis, ons och tors.

    Jenny visst är kaffet super, önskar jag kunde göra lika gott hemma!

    SvaraRadera
  4. Det goda förgyller livet...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...