måndag 14 november 2011

Att ha måndag

En svettig halvtimma på spinning cykeln avklarad och en mamma som är trött och nöjd! Det går ju såklart inte att jämföras med en full klass på gymmet men absolut bättre än inget.
Har även lyckats förhandla mig till en tur till gymmet i morgon för att vara med på en Body Step klass, längtar. Body Step är BÄSTA; BÄSTA träningen och jag har verkligen saknat den. Jag var ju liksom lite otymplig i slutet av graviditeten och HUR mycket jag än älskar BS så fick det vara någon måtta på vad jag utsatte kroppen för eller rättare sagt var jag nog mer frustrerad när jag kom därifrån än innan passet då jag inte kunde ta ut mig och köra på som jag ville, av helt naturliga skäl. Men i morgon så… självklart ska jag ta det lilla lugna och inte köra på till 100 % och jacks hopp struntar jag nog helt i om nu de skulle dyka upp, vill ju inte att det ska hända en olycka om jag säger så, hur mycket jag än håller mig till knipövningar så tar det nog mer än 7 veckor innan jag är HELT återställd och kan hoppa och studsa som en duracellkanin igen.
Nu står brödbak på schemat och sedan en tur till lekparken.

2 kommentarer:

  1. Gott med bröd....ska fixa scones med härlig marmelad nu på nu..
    Vore kul och se bilder på dina bröd bak=)

    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  2. Lovar att lägga in det fortsättningsvis.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...