tisdag 1 november 2011

Då var det dags igen.

Första klassen att instruerar efter förlossningen. Nervös? Nops, förväntansfull och laddad, eller kanske lite nervös hur det ska gå hemma, om det är JUST när jag är borta som lillen vill ha mat…. Har inte fått fasta rutiner ännu för när han vill äta och inte. Jag hoppas ju så klart att det funkar och någon stans så vet jag ju att det löser sig på ett eller annat sätt. Dagsformen är det väl lite si och så med, jag vill alltid vara väl förberedd och framförallt veta att jag orkar. Efter förra graviditeten väntade jag tills efter efterkontrollen innan jag instruerade och när jag väl körde var jag mer tränad än vad jag är nu. I vilket fall så ska det blir HUR kul som helst och jag vet att det kommer gå på ren vilja. Har ju trots allt kört vasaloppet utan att ha tränat skidor på flera år så då borde ju en timma i spinning salen vara a pice of c? Eller, jag berättar när jag kommer hem efter klassen!

5 kommentarer:

  1. Det kommer säkert gå jättebra! Hade önskat att jag kunde vara med, men mannen är tyvärr i Sthlm och jobbar...

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det =).
    Det blir fler gånger, har samma klass nästa tis oxå.
    kram

    SvaraRadera
  3. Aha, då ska jag försöka komma :) Kram kram

    SvaraRadera
  4. Det kommer att gå finfint! Jag kommer, och det ska bli jättekul! Jag tror inte att jag kört spinning för dig tidigare, så det är extra spännande!

    /Piiha

    SvaraRadera
  5. Å vad kul Piiha, kommer kanske inte vara mitt bästa spinning pass men jag garanterar att du blir trött =)
    Ses om en timma

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...