måndag 7 november 2011

Promenad

Idag fick jag oväntat tid för en morgonpromenad med enkelvagn och bara ett barn, då farmor tog med storebror till en lekpark inne i stan. Lillen sov hela vägen men så fort vi kom hem vaknade han. Nu har jag burit runt på honom i över två timmar och börjar återigen känna av i rygg och nacke. Det påminner om hur viktigt det är att så snart som möjligt komma igång med styrketräning för min del och träna förebyggande, så jag orkar bära runt på lillen och busa med storebror.

5 kommentarer:

  1. Karro... jag vet att det är mysigt att bära runt på dem men varför har du burit runt på honom i två timmar? Det skulle nog vem som helst få ont i ryggen av. Har du ingen gosig sjal eller babybjörn som kan avlasta dig lite men ändå ha honom nära? Alt ligga och mysa med honom?
    kramen och saknar dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Jag använder bärselen jätteofta till Oliver! Han gillar att vara nära så då är den helt suverän! Min rygg och nacke började protestera så nu är det skärpning m styrkan som gäller för mig med...

    SvaraRadera
  3. Har en baby Björn, men han skrek lika mycket i den!
    Just nu verkar enda sättet att få honom sluta skrika vara att bära på honom....

    SvaraRadera
  4. Tänk de som inte tränar alls. Vad jobbigt det måste vara för dem att bära runt på en liten bebis. Träning är bra på så många sätt!

    SvaraRadera
  5. Visst är det Karin, känner ändå att jag är i stort behov av att träna upp ryggen igen och magen så klart... Snart så

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...