lördag 12 mars 2011

Tillbaka i tränings salen

Häligt att vara tillbaka i träningssalen igen, och lördag förmiddag är min absoluta favorit dag för träning. Jag är pigg har massa energi och när jag sedan är färdig tränad är hela dagen kvar. Hoppas nu bara jag får hålla mig frisk lite längre än tre dagar i sträck.
Som vanligt lördag förmiddag startade jag med 30 min spinn följt av 45 min BP: Sedan var det dags att filma min FM klass, tack snälla Åsa som hjälpte mig med kameran och kollade till då och då så att jag inte försvunnit ur bild. Vet inte om jag är helt nöjd med resultatet, blir man någonsin det? men jag vill absolut inte titta och skickar in det som det är. Tror aldrig att jag skulle bli helt nöjd då det hela tiden finns saker jag kan förbättra, och som vanligt när i alla fall jag filmar så brukar det gå som sämst. Jag säger massa konstiga saker som jag aldrig skulle sagt i vanliga fall osv., men men nu är det gjort. Nästa vecka på tisdag och lördag är det dags för releaser av modul 8. Jag tittade på dvd´n som hastigast i dag och oj vad mycket roliga övningar och vad träningsverk klassen kommer ge.
I morgon är det dags för kvartalsutbildning i Body Pump. På campushallen i Linköping närmare bestämt, har hört ryktesvägen att det ska vara en grym release, så det ser jag verkligen fram emot.
Kvällens middag bestod av häng mörad oxfilé, smördegsinbakad potatis med kantareller, senaps crème samt savojkåls sallad med knaperstekt bacon . Mums Och nu mello.


Gårdagens pizza såg ju kanske inte riktigt ut som den på bilden i gårdagens inlägg, MEN så god och det är väl huvudsaken.



Favorit övning!
Jag har funderat och tror nog att både axlar och mage kan ligga väldigt bra till och då spelar det absolut ingen roll vad det är för övning, bara det är rätt muskelgrupp som tränas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...