tisdag 8 mars 2011

30 dagarsutmaningen 3 Ett fint träningsminne

Oj oj oj, jag har tänkt och tänkt och tänkt och kan inte komma på ETT fint tränings minne då alla upplevelser har sin egen tjusning.

Härlig morgon jogg på stranden i Thailand

Målgången vid Vätternrundan eller alla andra lopp jag deltagit i

De gånger då ALLT stämmer under en klass

Alla härliga konvent med fantastiska instruktörer som levererar så mycket energi och träningsglädje

Tränings och tävlingsrundorna med laget i San Diego


Dagens träning
Ett mindre bra minne var är kvällens pass. Laddade med ny musik igår och gick hela dagen och var supersugen på att få köra passet. När jag sätter in skivan på gymmet kommer inget ljud!!! Jag brukar ALLTID lyssna på skivan hemma, just för att detta inte ska hända. Hade pracis inlett med att berätta om att det var ny klass och vad vi skulle ta oss igenom, men icke. Vilken miss, som jag så lätt hade kunnat unvika grrrrr. Gissa om jag längtar till näsa spinning klass? Några satannade kvar efter och sa att det var ett grymt pass, tack killar, just idag behövde jag verkligen göra det. Det bästa av allt är att jag lär av mina misstag, detta kommer ALDRIG hända igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...