torsdag 3 mars 2011

Härlig lunch

I dag passade jag på att luncha med min man på stan, älskar att få lite miljöombyte under dagen och se något annat än mitt kontor och även få lite frisk luft. Vi bestämde oss för att gå till mitt favorit fik Waynes, förutom Starbucks (som tyvärr inte finns i Linköping) så tycker jag att Waynes har det absolut godaste kaffet och supertrevlig personal. Kan inte heller hålla mig från att äta deras kantarell och västerbottenost toast, så fantastiskt god!



Det var inte så halt som jag hade trott och där av hann jag med en sväng in på The Body Shop innan det var dags för lunch. Idag har de medlems dag, och man fick 20 % på en vara, handlade man något fick man även en lite gåva. Jag vet inte om det kallas lättlurad men jag kunder inte hålla mig från att handla. När det var dags att betala informerade kassörskan mig om att köpte jag något för ytterligare 50 kr fick jag en STOR dusch tvål… gissa om jag gjorde det? Självklart och utan att blinka, måste nog bli bättre på att säga nej. Eller så är det min brist på träning som tar sig uttryck i shopping behov istället. (tänkte att jag skulle visa bild men den kommer i morgon då min man glömde varorna på jobbet...)

Kvällens aktiviteter blir åter igen lugna, middag och mys med familjen. Inte helt fel det heller men med lite träning inkluderad hade kvällen varit perfekt!

1 kommentar:

  1. Du är en grym shoppingförebild:-) Ju mer man handlar, desto mer sparar man. Härligt!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...