måndag 7 mars 2011

30 dagars utmaningen. 2 I mina öron när jag tränar

Det beror lite på vad jag tränar.
Löptränar jag vill jag inte lyssna på någon musik, jag tycker att det är så mentalt avslappnande att bara springa och släppa tankarna fria.
Går jag däremot på pass eller har pass själv vill jag ha musik med tryck i, som jag blir peppad av att kunna ta i ännu mer än vad jag trodde att jag skulle fixa. Sedan vad det är för typ av musik spelar mindre roll, bara den är bra! Just nu försöker jag sätta ihop ett nytt spinning pass till i morgon...
Samtidigt som jag har satt " in the club" med Danny på repeat... är det Mello på lördag så är det och danssugen blir jag av låten till och med en måndagskväll!!!


Kom i natt på att jag visst förträngt 10 år av en idrott jag sysslade med, nämligen ridsport! Så kan det vara.
 

1 kommentar:

  1. Nästa söndag är du välkommen och stuffa lite till in the club med mig om du vill. 18.00 är tiden:)

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...