lördag 22 oktober 2011

Blodsmak

Då var nypremiären på spinning cykel avklarad. 15 minuter hade jag bestämt mig för, hade även beslutat mig för att sitta ned hela tiden, men hur kul är det? 15 min blev det växelvis sittande och stående, och självklart kände jag efter hur kroppen svarade på träningen och la nivån där efter. Underbart är ordet när väl blodsmaken försvunnit ur munnen och NEJ jag körde ABSOLUT inte hårt, utan blodsmaken handlar mer om HUR otränad jag är just nu. Det är väl nackdelen med att konditionsträning är en färskvara, men samtidigt brukar det ju gå snabbt att komma tillbaka. Hur som så kändes det riktigt bra i kroppen och skönt att få svettas lite och fram för allt få göra något annat än att promenera. Första november kör jag mitt första spinning pass efter graviditeten och till dess bör jag väl ha fått bort blodsmaken i munnen samt ökat tiden till 60 min. Härligt är bara förnamnet!

3 kommentarer:

  1. Skönt att vara igång, trots blodsmaken! Du är utmanad Karro! Kolla mitt senaste inlägg för att anta utmaningen!

    SvaraRadera
  2. Testade du och baka den där specialaren mazaringen lingon ? :)

    SvaraRadera
  3. Ska baka dem i veckan tänkte jag, väntar på lingon leverans =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...