onsdag 26 oktober 2011

Neeeeeeeej

Ända sedan Nike började med sina tränings konvent i frescatihallen har jag varit på plats, alla gånger förutom en vill säga. Planerade även hemresan från studiern i san diego så att jag skulle kunna delta på konventet för några år sedan. Så bra tycker jag att det är och jag vill för allt i världen inte missa det. Sedan start har det legat sista helgen i Januari, fram tills i år vill säga, då har de av någon anledning valt att lägga det första helgen i februari. Dumt, mycket dum, då det sammanfaller med mannens kick off med jobbet som naturligtvi är utomlands. Behöver jag säga att han tänker åka? Det kommer ju liksom ett konvent nästa år igen älskling......grrrrrrr
Jag blev genast 4 år och kände att jag vill, jag vill, jag vill! Men hur f.n ska jag få till det? Hade ju tänkt ta med familjen till Stockholm, då jag antar att jag fortfarande ammar i februari och jag har ingen barnvakt att ta med i mannens ställe.
Någon som har något bra förslag som jag missat?
Jag skulle vara supernöjd om jag så bara får till två klasser på lördagen lite shopping och sedan åka hem, kan ju faktiskt ge bort söndagens träning till någon!
Tål att funderas på, anmälan startar ju inte förrän 25/11 och tills dess borde jag ju ha hittat en lösning.
Härligt är väl att jag inte har värre problem än detta!

1 kommentar:

  1. Vilken otur! Muta farmor eller mormor med upp till Sthlm, det skulle jag ha gjort. Denna gång har jag istället fått muta mannen så han tar hand om lillfisen. Annars är ju träna en dag och ge bort den andra ett bra upplägg, måste finnas massor med träningssugna som inte har råd med hela konventet och skulle bli supernöjda att kunda fynda halva för ett bra pris. Lycka till!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...