torsdag 13 oktober 2011

Ett av mina fyra stora instressen

Förutom Träning, familj och resa så är bakning och matlagning något jag älskar. Och då även att bläddra om och om igen i underbart fina och inspirerande kok och bak böcker. Man kanske tycker att jag enbart borde gilla hälsosam mat som i vanliga fall tränar mycket, och visst gör jag det. Men jag Ä L S K A R även bakverk i alla dess former och allra helst choklad….MUMS. Fick en laddning härliga böcker idag som det blir att plöja igenom när mina älsklingar sover middag.

2 kommentarer:

  1. Åh... vad härliga böcker!!!! NJUUT!!
    Kanske man får komma och smaka mer gott hos dig?
    Brödet du bakade sist var gudomligt gott...
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Självklart, o nu vet jag ju vad jag ska använda så även du kan mumsa.
    Kram Karro

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...