tisdag 11 oktober 2011

Mörkrädd

Hur kan man vara 34 år och fortfarande mörkrädd?? Mannen var/är i Stockholm på utbildning (kommer tack och lov hem ikväll) och jag har haft en näst intill sömnlös natt. Med två sovande element på var sida om mig, super mysigt men inte direkt mysigt att den i mellan inte vågar sova för att det är för mörkt, säger ju att jag gillar sommaren!!! Eller så kanske det var bra att jag var mestadels vaken då lillen verkar ha varit på party och spydde ORDENTLIGT efter varje natt mål, TUR att jag hann parera så att storebror inte blev precis ned spydd.
Hur som så hade jag bestämt mig för en morgonpromenad då de på vädret lovad strålande sol och ibland får man faktiskt ge dem kred för att de kan sitt jobb. När vi lämnat storebror på dagis tog jag och lillen en timmas promenad i det härliga höstvädret med strålande sol.


Har hunnit jobba lite, men långt ifrån allt jag tänkt mig, och nu är det dags att hämta storebror som jag hoppas vill hjälpa mig att diska, eller i alla fall plaska i vattnet och kanske baka….får se vad han är sugen på.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...