måndag 24 oktober 2011

Gilla

En av nackdelarna med att inte bo i en storstad är att affärer, restauranger, fik, kedjor, gym osv finns i en begränsad upplaga. Det jag just nu har i åtanke är Blueberry som öppnat på PUB i Stockholm och jag har avundsjukt läst bloggare som köper sin lunch, smoothie eller annat mums där.  Nu har de även släppt en bok som idag landade i min brevlåda. Gissa om jag ska plöja igenom den och testa recept, av det lilla jag redan hunnit bläddra i den så ser allt supergott och fräscht ut. Mums







3 kommentarer:

  1. Ser riktigt gott ut!

    SvaraRadera
  2. Blueberry har verkligen god och fräsch mat! Kul att de har släppt en kokbok också!

    Tack för utmaningen också!

    SvaraRadera
  3. Verkar vara en riktigt härlig kokbok! Håller med dig om det begränsade utbudet här i Linkan! Surt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...