söndag 23 oktober 2011

Självklart antar utmaningen

Fick denna utmaning av fina Marta och självklart antar jag utmaningen

1. När ingen ser mig eller hör mig så Enda stället jag helst inte har sällskap på är när jag är på toaletten

2. Jag går aldrig hemifrån utan…. just nu min 4v gamla baby, Iphone och självklart kläder.

3. Min blogg heter som den gör för… namnet jag ville ha…träningsglädje var redan taget och efter många veckors funderande gav mannen förslaget livskraft och efter att ha funderat på de namnet några veckor till så beslutade jag mig för att ta det.

4. Om jag vågade skulle jag…… Emigrera till San Diego, sälja huset, ta med pick och pack ( inklusive min familj så klart) och arbeta med träning på heltid.

5. Om 10 år kommer jag att……Ha haft 10 underbara år med min familj, sett mina söner växa och utvecklas, ha rest till några av de platser jag vill till samt vill tillbaka till. Jag hoppas vara frisk så att jag fortfarande kan arbeta med träning i någon form, gärna ännu mer än vad jag gör nu. Jag hoppas att jag kommer arbeta med något jag ÄLSKAR, annars är det nog bäst att ta tag i det!
Ha renoverat färdigt huset, om jag inte följt punkt 4 så klart!!!  
Skickar den vidare till några av de bloggar jag inspireras av

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...