tisdag 4 oktober 2011

Att inte ha någon tid att passa

Gårdagens plan var att komma ut på ytterligare en promenad, eller rättare sagt en omväg innan vi når lekparken. 30 minuter lyckades jag skrapade ihop, även om jag innan vi lyckades komma ut trodde att det helt enkelt inte skulle bli någon promenad. Lillen skulle äta, bytas på, klä på både stor och liten, när jag trodde vi var klara var det mat dags igen (har inte hitta några rutiner alls för när lillen är hungrig utan det styr han helt själv. YES alla påklädda och klara, då ringer telefonen. 20 min senare är vi i alla fall utanför dörren men då var det blöjbytesdags på storebror istället…. Sedan kom vi äntligen iväg. Det gäller helt klart att inte ha någon tid att passa.

Fick dessa supersöta converse av finaste Ulrika, de är ju så söta så att man nästan börjar gråta. Love

5 kommentarer:

  1. hallå där - kolla var jag hittat boken: http://www.blueberrylifestyle.se/

    SvaraRadera
  2. Vilka söta skor. Älskar Converse i alla storlekar o färger. Njut av att inte behöva passa tider :)

    SvaraRadera
  3. Söta skor! Herman hade också dem - nu kan jag inte fatta att han har haft så små fötter..
    Tvåbarnslivet Karro. Du kommer in i det. Jag lovar..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag njuter, även om jag inte riktigt kommit in i det ännu =)

    Hoppas hitta lite rutiner när vi har "landat" nu är jag mest lucklig över att få sova så mycket som möjligt på nätterna och att båda har det bra dagtid.

    SvaraRadera
  5. Är också ett stort fan av Converse. Wilda har just nu 10 par och Dixie 2 =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...