tisdag 21 juni 2011

Nedräkning

Nedräkningen är i full gång. Två arbetsdagar kvar till sju veckors ledighet, lovely. Vi har inte så jätte mycket planerat mer än koster en vecka, Öland och renovering av hus, själv klart blir det även några kortar turer till Stockholm och Kolmården. Känns härligt att inte ha så mycket planerat utan kunna njuta av att ta dagen som den kommer, umgås med mannen och sonen och ge sonen all uppmärksamhet nu när det är hans sista sommar utan syskon.

Jag var tvungen at fira med denna klänning, ( kanske lite mamma varning, har inte bestämt vad jag tycker ännu)



kände inte för att prova den i affären då min lunchrast var på väg att ta slut och med min vanliga tur eller rättare sagt otur kan jag väl inte ha den efter graviditeten. Lärde mig visst inte under förra graviditeten att jag INTE skulle köpa kläder förrän jag var tillbaka i min vanliga size, men det är ju SÅ kul att shoppa och den var på rea så jag tycker att jag kan vara värd den!( Har nu provat den och med tanke på att jag kommer i den i v 28 så förstår jag ju HUR stor den kommer att vara när jag är tillbaka i min "vanliga" kropp igen) Såg även en tröja som jag blev sugen på... kan nog vara läge att prova den i affären i alla fall.

Kvällens 60 min spinning var återigen intervaller blandat med branta backar. Hade tänkt göra en ny klass i går kväll men istället blev det jobb med kostrådgivning. Har några sådan på gång som jag vill ha klara innan semestern så det blir nog lite natt arbete ikväll också.

Ha en härlig tisdags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...