onsdag 1 juni 2011

Inte helt tillfreds

Inte helt oväntat börjar kroppen kännas lite sliten dagen efter ett dubbelpass, jag är ännu inte helt till freds med att jag snart kommer vara ännu mera otymplig. Jag lovade mig själv att njuta mer av att vara gravid denna gång vilket jag ABSOLUT gör, men är man som jag van vid att rör på sig utan problem så är det i alla fall för mig förenat med lite frustration. Ja jag vet att det är under en begränsad tid och att resultatet är något helt fantastiskt, men ändå varför kan man inte få både och?
Var på mitt tredje besök på BVC idag allt såg bra ut (tack och lov), jag låg lite över kurvan… glömde ju fråga vilken kurva hon menade, magen? Vikten, annan kurva eller alla? Känner mig inte jätte sugen på att få en bebbe som väger mer än vad första gjorde 3.9. Under förra graviditeten gick jag upp 20 kg vilket jag under de första tre veckorna efter förlossningen hade tappat och mer därtill utan att rör på mig då jag var näst intill säng liggande, kan ju bara hoppas att det går lika lätt denna gång.

Ser fram emot kvällen spinning, håller tummarna för att det är något svalare i salen än det var under gårdagens klass, hua


I morgon startar en ny TÄVLING missa inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...