lördag 11 juni 2011

Les Mills Releaser

Att det kan vara så kul med releaser! Jag älskar uppladdningen och förberedelserna inför de nya releaserna, pirret i magen som infinner sig innan klassen startar och de tok laddade kollegorna som är med och temar samt alla härlig kunder som är förväntansfulla på allt nytt som kommer. Allt detta gör det verkligen värt att trycka in koreografin, kvartal efter kvartal även om jag varje gång undrar hur jag ska få till det. Särskilt de gånger jag haft både Body Step, Body Pump, core och Booty att lära in, häftigt att det funkar och att man lyckas leverera rätt koreografi på rätt klass.
Till idag skulle jag bara lära mig body pumpen och med och temade var Emilia, Annelie och Martin. Hoppas verkligen att kunderna hade lika kul som vi, det var full klass och några kom fram efteråt och sa vad kul de tyckte nya klassen var, bra musik som man blir glad av. Kan bara instämma.
Annelie in action

Martin & Emilia

Jag & Martin

Jag, Annelie och Emilia

Kroppen kändes bra så jag stannade även kvar på Body Step releasen som var direkt efter med Annelie, Emma och Emilia. Så duktiga och så roligt med lite nyheter i upplägget, I like. Insåg även att jag gjort klokt i att inte vara med och tema på den klassen, då alla rörelser inte är helt optimala i graviditets v 27.  Men jag är ändå supernöjd med hur mycket jag faktiskt kan ta ut mig och hänga med på.
Annelie, Emma och Emilia

Hoppas på lite träningsverk av BP klassen i morgon.
Ha en härlig lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...