tisdag 14 juni 2011

Spinning

Är det bara jag eller finns det fler som tappar motivationen till att anstränga sig det lilla extra på jobbet veckan innan semestern?
Jag längtade mestadels av dagen att få ta mig till World Class och köra kvällen spinning klass. Hann även med lite styrketräning innan klassen startade. Mycket välbehövligt och jag hoppas få in lite styrka innan spinningen i morgon också.

Äntligen är luften ok i salen igen vilket innebär att iallafall jag orkar ta i som vanligt igen. Förra veckan fick ja önskemål om att ja skulle köra samma intervall pass idag som då, så intervaller stod på schemat.
Jag kände mig oförskämt pigg och njöt varje sekund av passet, och kroppen känns helt ok nu när jag fyllt på med mat. Längtar redan till morgondagens klass då det är dags för 75 min spinning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...