torsdag 16 juni 2011

Inspiration

En vecka kvar till semestern, underbart. Faktiskt en av de bästa veckorna på hela året när man är så nära samtidigt som hela långa semestern är kvar. Love it.
Morgonen startade med en tur till body shop, där jag som vanligt handlade alldeles för mycket, (lägger upp bilder senare ikväll.
Passade även på att under dagens lunch gå på en kollegas spinning pass. Super duktiga Jenny körde ett tufft tungt back pass, precis vad min kropp var sugen på, tack duktiga! Det är ju perfekt att träna på lunchen, då har jag ju hela kvällen ledig för mina älsklingar.

Just nu väntar lille man och ja på att Pappa/Mannen ska komma hem, så att vi kan börja grilla kvällens middag, lax. Jag älskar att laga mat, men släppa loss mig vid en grill är inte att rekommendera, då jag lyckas bränna det mesta.

Ha en härlig torsdag

2 kommentarer:

  1. Så kul att du var med! Vi med våra magar:) Riktigt fin är du! Jag ska hålla mitt löfte och baka något till nästa torsdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack det samma, superbra klass. Jag kommer oavsett bakning nästa tors, det är klassen jag vill njuta av.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...