torsdag 30 juni 2011

Vilodag

Konstigt att jag hade träningsverk i benen direkt efter styrkan igår men känner absolut inget idag! Hade ju liksom hoppats på det, då jag nu bestämt mig för att helt hoppa benböj tills efter förlossningen, blir ju endel av dem i vardagen ändå, när sonen vill busa eller bara bli upplyft vilket han vill ca en million gånger per dag. Igår kväll när vi satt ute och åt middag kommer det lilla livet fram och säger, puss mamma jag tror det toppar allt och hjärtat smälte så klart ännu en gång. Bästa pussen ever, full av kärlek.

Kvällen avslutades med en AW på Santinis med mina underbara vänner Ulrika och Sara.
Fina Sara

Jag & Ulrika

Det är alltför sällan man hinner få ihop att ses allihopa, då jobb, familj, och andra aktiviteter oftast fyller schemat. Men så mysigt när man väl får till det.
 Jennifer och Evis saknades men det blir ju många fler gånger...Eller vad säger du Ulrika? Glöm inte  säg till mig att gå hem när jag kommer i senapsfärga outfit!

1 kommentar:

  1. Skrattar så att tårarna rinner...
    Senapsfärgade damen har satt sina fotspår i oss båda.. Vilken härlig kväll!! Tack fina tjejer för en mysig stund med massor skratt och mycket telefonfixande hahahahaha. Sara - Max 3 telefoner... inte fler än 3 :)
    Kram Ulrika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...