onsdag 8 juni 2011

Lyx problem

Igår hade jag förmånen att få vara med och tema på kvällens Body Step klass. Jag hade bestämt mig för att när sommarschemat väl börjar får jag nog ta och inse att jag ska lägga ned body stepen. Men nu när det går så bra, faktiskt bättre än spinning känns det bara dumt och jag njöt till fullo av varje sekund av klassen. Alla kan ju få ändra sig. Till helgen är det dags för nya releaser av alla Les Mills programmen. Jag ska bara vara med på Body Pumpen men oj vad jag blev sugen på BS igår kväll efter klassen. Jag kan ju å andra sidan vara med och träna själv, behöver ju nödvändigtvis inte stå längst fram och leda klassen, även fast det är det roligaste jag vet. Åååååå, vilka lyx problem att tampas med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...