måndag 20 juni 2011

Underbar söndagsspinning

Hoppade in och körde ett extra spinning pass i går kväll, vilket kändes fullkomligt underbart. Har sagt det förut och jag säger det igen, träning på lediga dagar = mer kraft och energi än när jag suttit en heldag på jobbet och är precis slut i kropp och huvud. Ser fram emot den lediga höst som närmar sig, hur ledig man nu är med en nyfödd och en två åring? Det är i alla fall förenat med total livskvalité för mig.

Det var även dags att baka ut mitt surdegsbröd, vet inte om jag blev nöjd eller inte med det…är ju i alla fall gott att rosta, men vilka bröd är inte det? Det ena blandade jag i russin, valnötter och linfrö i och det andra var helt naturell. Det var första försöket och jag tror att jag ska prova lite andra varianter innan jag bestämmer mig för om det är något jag vill fortsätta med eller inte. Har ju några ”surdegar” kvar att använda upp innan det är dags att sätt en ny.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...