lördag 4 juni 2011

Oförskämt pigg

Härligt att ha hela fem dagar ledigt, längtar verkligen till min semester som i år är sju veckor, sedan jobbar jag några veckor innan det är dags för en efterlängtad föräldraledighet.
Igår kväll hoppade jag in och vickade på en fredags spinning. Vilken skillnad det är på att köra spinning efter en åtta timmar arbetsdag och efter att ha varit ledig en hel dag. Jag var löjligt pigg och kunde lätt ha hållit på mer än 60 min. Vet inte om jag fick lida för det idag på spinn/bp 75 som startar 09.30, jag var totalt slut i hela kroppen. Tack och lov var jag inte ensam om det, utan många av deltagarna kände samma sak, antar och hoppas att det har med värmen att göra. Men nu efter lite på fyllnad av mat och vattenmelon som jag är precis tokig i,




liten middagslur och arbete i trädgården är jag redo för kvällens restaurang besök med mannen som har spelat golftävling hela dagen.

Glöm inte tävlingen, tills på måndag kväll har du chans att vinna en röhnisch bikini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...