torsdag 27 september 2012

Två dagars inlägg

Nätet har legat nere i över ett dygn här hemma, då någon lyckats gräva sönder en kabel…( inte jag)
Hur som insåg jag hur beroende jag är av nätet så det kanske var på sin plats att det inte funkade. Här kommer gårdagens inlägg.

Body step, I Like!!! Denna termin temar jag med duktiga Emilia. Jag gillar verkligen att tema då det ger extra energi under klassen. Men den nya releasen suger verkligen musten ur mig. Tycker att den är grymt kul, och grymt jobbigt med mycket nivåskillnader och M Y C K E T ben böj, hej benen säger jag bara. Har du testat den? Vad tycker du om den?
Ikväll är det äntligen dags att filma sh´bam. Hoppas att koreografin sitter, den gör ju det hemma men man vet ju aldrig….. Börjar visst även få lite nerver inför söndagens konvent då jag drömt om det HELA natten. Drömde att min klass bytte tid hela tiden och till slut så hade de lagt klassen föst igen men då var klockan redan 14 och alltså alldeles försent att köra….
 Fick även önskemål om at visa vad jag shoppat på lindex, så härkommer det.


Ha en härlig torsdag
kram

23 kommentarer:

  1. Fina plagg!
    Hoppas se mer goda recept från dig!
    Gillas!

    /Vi som gillar goda bakverk:)

    SvaraRadera
  2. Fina plagg! Lycka till med filmningen idag! Det kommer gå fint! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt råd !! Ska följa det .. fast inte vila helt. Tar lite i roddmaskinen innan yogan tror jag ..;)
    Jättefina kläder du fick tag i.
    Och visst är det lite "otäckt" att man blir så beroende av både dator & blogg.
    Har funderat på att ta en datorfri vecka någon gång framöver. Tror det är hälsosamt.. ;)
    Ha en bra dag & lycka till med filmningen!
    Kram =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vila från step menade jag, yoga och rodd går ju hur bra som ehslt!
      Tack
      kram

      Radera
    2. Ang mandelsmör så smakar den "nötigt" den med, Tycker nog den är godare än jordnötssmör just nu. Jag köper helst smöret med de rostade mandlarna med lite havssalt i.
      Gott gott gott ..
      =)

      Radera
  4. Nej inte ändra tid nu!! Söndag 9 och jag är laddad (måste bara hitta mina skor först, det är lääänge sen jag körde spinning! Snygga klänningar du hittade!!!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja man är lätt nätberoende nu:) fina lindexfynd! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Jätte fina plagg!!! Jag missade helt Lindex launch och blev således utan :(

    SvaraRadera
  7. Perfekt,kommer sitta perfekt på dig. Tack för att du visade upp plaggen :) kram

    SvaraRadera
  8. Den kommer vara jättefin på dig kram Diana

    SvaraRadera
  9. Dessa fjärilar i magen, både härliga och hemska på en gång! Säker på att dina fjärilar när tiden är inne, kommer vara snälla mot dig :)

    Kram & ha en vänlig fredag!

    SvaraRadera
  10. Jätte fin klänning! Kul att shoppa lite!

    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  11. Fick du köpt dom? Fusk!! Jag hade velat ha klänningen. Hur snygg som helst! (Jag som inte ens brukar ha klänning. eller mönstrat). Haha! :-D

    Kram M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...