söndag 2 september 2012

Super Saturday 2012!

Dagen igår var alldels underbar.
Vi startade 06.00 från World Class i Linköping, trötta man otroligt laddade för en dag full av inspiration och träningsglädje.
Eva, Martin och Linda
 Väl på plats tog jag mig en tur i shoppen, utbudet var riktigt dåligt. Men jag hade nog för HÖGA förväntningar på att hitta en massa roliga toppar. Här fanns några få sorters byxor och toppar och stl S var i de flesta fall redan slut. Så det blev inte mycket shoppning för mig. Å andra sidan var det ju träna jag skulle göra och det med besked.

 Testade Les Mills senaste koncept Grit och älskade det, enkel funktionell och framförallt kunde man köra slut på sig själv på mindre än 30 min, härligt
Linda och Jag innan grit


Efter det var det dags för Body Step. Jag älskar step, har alltid gjort och gissar att jag alltid kommer att göra det. Men i denna release hade man tagit bort party och speed step (säkert någon mer) och lag in en styrke del samt att första delen på passet var mest knäböj och hopp, lite mer inspiration än så tack. Men jag vänjer mig säkert och kommer nog även gilla detta upplägg.
Eva och jag redo för BP
 Däremot gillade jag Body Pumpen  och även CX passet som var direkt efter. Ska bli riktig kul att gå den utbildningen senar i höst.
Dagen avslutades med ett härligt sh´bam pass.

14 kommentarer:

  1. Step har aldrig varit min grej. Men så är jag ju koordination som en elefant också... Haha! :-D

    SvaraRadera
  2. Vad roligt du verkar ha haft det!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul :D Synd bara med att de va lite dåligt utbud i shopen :/ Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behöver ju iof inga andra kläder än röhnisch men ändå =)

      Radera
  4. Åh, visst var det en fantastisk dag? Jag spanade efter idg med såg dig inte.
    Jag tyckte det var jättekul att gå på stepen eftersom det inte finns på min anläggning nu. men jag uppfattade det som att speedstepen fanns kvar som ett alternativ på skivan så att man kan välja.
    Jag gillar även det nya BP-passet starkt och även RPM-musiken. Ska sååå gå nästa år igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De finns absolut kvar på skivan, så man kan välja =)
      Skulle ha testa RPM passet.. kom ju på att jag inte vet hur du ser ut, så jag visste ju inte vad jag skulle titta efter =)
      ABSOLUT nästa år igen =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...