måndag 24 september 2012

Helgen som gått

Här kommer de utlovade bilderna från helgen.
Lördagen startade med releaser, först ut var det Body Pump. Med härliga kollegorna Anders, Helena och Martin





Body stepen temade jag med duktiga Annelie och Emilia, temat var superhero. hittade tyvärr ingen bild på oss med masker på framifrån....

1-års kalas, med finast prinsen

Pirat brorsan hjälpte mer än gärna till att öppna presenter


Storebror stod för valet av kläder, det ska vara röda byxor, eller ja allt får gärna vara rött. När jag tog på mig en svart klänning sa han. Mamma jag vill att du ska vara fin, tycker inte att du är det för jag gillar inte svart! 3 år, vart ska det sluta?

15 kommentarer:

  1. Underbara bilder!! :) härlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Massa härlig träning och massa härliga bilder! :)
    Ni ser ut att ha haft en riktigt härlig träningshelg!

    Ha en finfin vecka!
    / Sonja

    SvaraRadera
  3. Hehe! Från barn får man höra sanningen. ;-))
    Rött är poppis här hemma också. Både hos äldsta och minsta sonen. Mellansonen däremot föredrar lila...! :-D

    Ser ut som ni hade en jättetrevlig träff.
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmmm det är väl så va? Än så länge är det tack och lov ganska harmlöst. Men det är väl bara att förbereda sig för det som kommer.
      Kram

      Radera
  4. Kul att testa nya varianter på smoothies iaf. Vissa fastnar man för, andra inte :D
    Vad härligt ni har haft de. Både med träning och kalas. Underbara bilder har de blivit oxå :P Grattis grattis! Ha en fin kväll!kram kram

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig helg ändå! Det är underbart då det händer massor, men ibland är det väldigt skönt att ha helger av total återhämtning. Antar att du behöver lite vila snart :D

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder, och vilket härlig helg du verkar ha haft! Även om ja kan tänka mig att kudden va skönt på söndag kvällen:)

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder och härlig helg :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Vilket toppenhelg du verkar ha haft! En härlig blanding av familj och träning. Underbart att se att det går att kombinera.
    Vad tycker du förresten om det ny BP-passet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar nya BP fick grym träningsverk...

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...