fredag 28 september 2012

Fredag, fredag, fredag!

Gårdagens filmning gick ok, alltså blir man någonsin nöjd? Det finns ju såklart ALLTID saker att förbättra men skulle jag hålla på med det skulle jag ju aldrig kunna skicka in någon licens DVD. Så jag kör på denna och håller tummarna. Om inte annat får man ju bra feedback på vad som behöver förbättras till nästa filmning.
Just nu håller jag på att lyssna igenom skivan till söndagens konvent, jag kommer göra det om och om och om igen tills jag känner mig helt säker på vad jag vill säga och när jag vill säga det. Ska bli SÅ kul!!!

Vad hittar du på idag?

16 kommentarer:

  1. Åh vad kul att konventet närmar sig! :)

    Idag jobbar jag sen tänkte jag någon form av träning ikväll innan det är dags för fredagsmysa!

    Ha en fin dag! :)

    SvaraRadera
  2. Men ÅH, det kommer bli SÅ kul på söndag! Du kommer stråla, det vet jag!

    Hejar på dig!

    Jag tänker snart gå ifrån jobbet jag! Har lite fix att ordna på stan i eftermiddan, barn att leka hemma... och sen tänker jag äta sushi och se på film men min man ikväll! :D

    SvaraRadera
  3. Åhh vad kul ni ska ha på söndag !! :)
    I em har vi cirkel hemma, lite nya deltagare kommer också. Sen är det lite packa för kl 07 imorgon går tåget till Köpenhamn!
    Ha en fin helg och lycka till på söndag!! Kommer gå SÅ bra.
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla.
      Ha en härlig helg i Köpenhamn

      Radera
  4. Klart du gjorde bra ifrån dig! :) Ha de så skoj på söndag! :)

    SvaraRadera
  5. Skoj. Det verkar vara sån härlig stämning på konvent. Blir det säkert denna gång också!

    SvaraRadera
  6. Studier och ev baka

    SvaraRadera
  7. Jag längtar att få vara med och köra pass med dig. Jag som hade sett fram mot det, kan nu inte vara med det känns inge kul!.... Lycka till och vi syns snart igen

    SvaraRadera
  8. Önskar jag kunde delta!! Blir riktigt sugen då jag läser dina inlägg!

    SvaraRadera
  9. Åh vad kul!
    De kommer att gå så bra :)
    Håller med dig, varför blir man aldrig nöjd. Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  10. Kul :) ha en härlig lördag vännen kram Diana

    SvaraRadera
  11. Alltså det där filmandet, minns det med skräckblandad förtjusning från min tid som Body Combat-instruktör! Men som du säger, man måste se det som ett jättebra tillfälle med konstruktiv feedback på det man gör. Lycka till med konventet (jag har själv inte deltagit i nåt sedan Nike i Helsingfors 2008 och kan sakna det mycket ibland), bjud gärna på bilder därifrån! :)

    SvaraRadera
  12. Gud så roligt med konvent! Jag litar på att man får dela upplevelsen här på bloggen med lite bilder :) All lycka och kört hårt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...