lördag 22 september 2012

Fullt upp

Jag tror minsann jag har haft något att göra från det jag vaknade och än är jag inte riktigt färdig.
Började dagen med release på nya body pumpen, tätt följt av body Step release.
Sedan var ja både trött och nöjd, dagens träning avklarad.
Från det att jag kom hem till nu, 22.30 har jag bakat och lagat mat inför morgondagens ettårsdagars.
Skulle visa bilder med insåg att det inte längre gick att blogga från mobilen så jag får göra en uppdatering med bilder i morgon...

Ha en fin lördagskväll!

4 kommentarer:

  1. Känner igen mig, dagen har gått i ett! Här blev de jobb fram till 22, sen tagit tag i saker hemma och sitter och betalar räkningar nu.. finns ju roligare saker. Men skönt när de e gjort! Hoppas ni får ett riktigt bra kalas imorgon:)

    SvaraRadera
  2. Åh, fullt upp...
    Ha en lite lugnare söndag då (om man nu kan ha det med kalas haha)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vissa dagar är det bara så .. man hinner inte det man vill.
    Hoppas du får en lugnare dag idag!
    =)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick en stillsam lördag! Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...