söndag 23 september 2012

1år

Jag hade gjort ett så fint kollage med bilder i mobilen på dagens födelsedagsbarn, men det funkar som jag skrev igår inte att blogga från den så det är bara att inse att det inte blir några bilder idag heller;(

Hur som så fyller min lilla prins ett år idag, galet vad fort tiden går. Ett år och ändå så känns det som om han alltid funnits hos oss.
Han startar dagen med ett leende på läpparna, tultar runt och busar. bäst just nu är att ta alla kontroller till tv, dvd osv och springa iväg med, eller jaga/ bli jagad av brorsan, då skrattar han så att han kiknar.
Dagen firades med släckt och vänner, förmodligen var han helt ovetandes om innebörden av hans dag. Storebror däremot försäkrade sig om att han minsann också skulle få paket, annars kunde lillebrors födelsedag kvitta.
Just nu har jag gosat ned mig i sängen med en liten kille på varje sida, bästa platsen i världen.
Mina älskade, älskade prinsar, är så tacksam över att ha er i mitt liv.

(lovar att det kommer bilder så fort jag landar framför datorn igen)

9 kommentarer:

  1. Visst är det underbart med barnen - tiden går så fort bara. Min stora fyller 18 !!! i januari. Fattar det inte, minns hennes 1-årsdag som det vore för ett par år sen.

    SvaraRadera
  2. Grattis till ettåringen! : )

    SvaraRadera
  3. Grattis till ettåringen! Vi ska om ett par månader ha två års kalas, kul :-) Vad härligt att ligga och mysa med barnen!!

    SvaraRadera
  4. Samma födelsedagsdag som min lilla kille fast han fyllde fyra! Grattis!! :)

    SvaraRadera
  5. Liten tackar för alla grattis önskningar ;O)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...