måndag 22 april 2013

Veckans tips!


Älskar du precis om jag parfymer, hår& hudvårdsprodukter så måste du besöka bloomify.se

Bloomify erbjuder parfym, hudvårdsprodukter och hårvårdsprodukter från välkända varumärken upp till 70 % billigare än i butik

Hur bra är inte det?

Själv brukar jag köpa på mig ett lager när jag åker på utlandsresor men sedan jag hittade denna sida kan jag snabb och lätt klicka hem mina favoriter.

Min favorit just nu Versace Bright Crystal EdT 30 ml för bara 249 kr

Älskar´t

………......................................

Dagen idag ägnas åt att pussa på min lilla sjukling och försöka underhålla en storebror som                L Ä N G T A R ihjäl sig efter sitt 4 års kalas om en månad.

Önskelistan är färdigskriven

Inbjudningskorten skickade

Så då var det väl bara den lååååånga nedräkningen kvar?

Ska bli skönt med dubbelpass i spinning ikväll så jag får en chans att träna bort eventuella sjukbaciller som smugit sig på!

Vad hittar du på idag?

28 kommentarer:

  1. Tack för tipset, ska genast kolla in sidan. ; )
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket bra tips tack, ska jag också kolla in!
    Ha en skön måndag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Idag har jag haft en date med soffan inte så kul men det kroppen behövde... Tack för tipset, nyfiken som jag är har jag redan varit inne på sidan, mycket jag vill ha kan jag säga. Ha det bäst vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du mår bättre i morgon.
      Kram kram

      Radera
  4. Tack för tipset!! SKa kolla in där .. med två tonårstjejer går det åt en del smink/parfym här .. ;)
    En lugn kväll här .. kollar lite resor!!
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande, hoppas ni hittar något bra!
      Kram

      Radera
  5. Hinner inte med mkt "till liv" idag..
    Fullt med jobb...
    Strax rejäl middag här..

    SvaraRadera
  6. Bara jobb... Gick hemifrån 06:25 hemma 17:25. Ingen träning idag tyvärr. På´t i morn :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte jag såg din man på wc...?
      Kram

      Radera
  7. Låter bra med sån rabatt, måste kolla sidan. Spännande med kalas för sonen, 4 år då är kalas viktigt!
    Jodå nu är vi säkra på att det blir valpar bara 3 veckor kvar...
    Nu har jag gjort mitt pass men fick kliva av löparbandet efter 6 km p g a höften ;( går inte riktigt som jag hoppats!
    Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så mysigt med valpar.
      Aj,aj låter inte bra alls.
      kram

      Radera
  8. Då ringer jag innom den nærmsta tiden før att høra vad som står på ønskelistan =) Nær ær slækten vælkomna på kalas? Vi ær hemma 17-20 Maj...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror vi siktar på den 18, även om A firar på sin dag så har han nog inget emot att bli firad flera gånger.
      Kram

      Radera
  9. Tack för tipset, ska gå in och kika :D
    Hoppas spinningen gick bra och att sonen bli frisk snart <3 kramar

    SvaraRadera
  10. Den sidan ska jag besöka, tack för tipset!
    Härligt med spinningass, jag körde ett Intervall/flex-pass, såå jobbigt, men sååå skönt efteråt :).

    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  11. Tack då måste jag kika in där direkt! Bra tips! Ikväll är det Zumba för min del så jag får nog öva på lite Zumbasteg idag! En ny låt på G!Kram o hoppas du klarar dig från bacillerna!/Petra

    SvaraRadera
  12. tjoff tjoff jag kikar in direkt!

    SvaraRadera
  13. Min tisdag....Promenad till premiär på Bvc....massor av soffhäng....våfflor....fika....."photat"...skjutsat till ishallen....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken mysig dag, och så underbart att få gosa med en alldeles ny bebbe

      Radera
  14. Spännande sida...själv köper jag mycket från lookfantastic.com- framförallt redken-produkter, betydligt billigare än här, fraktfritt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...