onsdag 25 april 2012

Äntligen dags

Ikväll är det dags för step, vilket är ungefär 100 år sedan jag instruerade.
Nervös?  OOOOOoooo ja!
Men kul så in i ska det bli. Gissar att jag kommer få mer smak och vilja köra fler step klasser men man vet ju aldrig.
Inför varje ny termin brukar jag alltid drömma mardrömmar om att jag glömt all koreografi, en efter en lämnar salen och det enda steget jag kommer på är basic grundsteg, sådär kul att köra i en timma. Om det skulle inträffa ikväll slutar jag som instruktör, DIREKT!

9 kommentarer:

  1. Det kommer gå super bra, tror jag! Ha så kul på steppen!

    Och bra jobbat i jägarvilan!

    SvaraRadera
  2. Lycka till, det kommer att gå jättebra tror jag, sånt som man gjort innan sitter där nånstans fast man inte skulle tro det alla gånger .. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade glömt hur kul det var med step.UNDERBART.

      Radera
  3. Lycka till !! Jag hade jättegärna kommit - tycker step är så kul och det finns inte på mitt gym längre ..

    Det kommer gå jättebra !!

    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är alltid välkomen om du har vägarna förbi Linköping.

      Radera
  4. Ja, ja, ja super roligt var det och bra gick det.

    SvaraRadera
  5. Det gick säkert bra :) kramis Diana

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...