måndag 13 januari 2014

Vad tränar du idag?

 
 
Att vakna upp och inse att det är - 16 grader ut.
 
Då vill jag bara dra täcket över huvudet och drömma mig bort till sommaren.
 
(Kanske var jag en björn i mitt förra liv....)
 
 
Just nu nöter jag koreografi, gör nya spinningklasser försöker hitta tid till att puss på mina barn och tala om hur mycket jag älskar dem.
 
 
Tanken om att jag skulle hinna fixa med nya datorn i helgen var bara att lägga ned, just nu handlar det om att hinna med allt som MÅSTE göras.
 
( Tro mig jag klagar inte på koreografiplugg, skulle det inte vara så fantastiskt roligt skulle jag inte hålla på med det).
 
Men snö och kyla, bort med det och gärna fort, det om något suger energi från mig.
Istället skulle jag vilja borra ned fötterna i solvarm sand, luta mig tillbaka och njuta av en bra bok. Medans solen visar sig från sin bästa sida.
 
Aja ikväll blir det i alla fall svettigt,
då nya spinningpasset som komponerades i natt ska testas
 
24 min backe följt av intervaller in i mål.
 
 
Vad tränar du idag?
 




6 kommentarer:

  1. Inget, idag är det ledigt..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag tränar jag på att andas i magen. Men väldigt mycket på jobbet just nu och andningen som lätt hamnar i bröstet är det hård träning att få ner andningen i magen. Det kan jag lova :-)
      Kram Helén

      Radera
  2. Kul med nytt pass! :)

    Idag blev det simning och överkroppsstyrka i gymmet :)

    SvaraRadera
  3. Spännande med nytt pass! Själv tog jag en rask promenad i kylan.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Vilodag :D Har haft fokus på mina 2 stora efter jobbet, medan lillebror var hos farmor. Vi var även på bio. I morn blir det body attack :D Kul att det tiden ligger bra!

    SvaraRadera
  5. Visst är det liiite kallt just nu ... burr. Jag har simmat.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...