onsdag 1 januari 2014

Ny start

Om 2013 avslutades med 120 min team klass med härliga kollegor.


Så inleds första dagen på nya året med en mysdag ( och liiiite koreografi inlärning).

Att avlägga nyårslöften har jag för länge sedan slutat med. Dels för att jag aldrig lyckats hålla dem. Eller så har jag helt enkelt glömt bort dem.

Istället sätter jag upp mål eller delmål som jag ska nå under året. 
Och i mitt fall handlar det mest om träning, då jag ska springa Göteborgsvarvet samt mitt första marathon. För att jag ska fixa dessa krävs en starkare kropp än vad jag har idag samt många mil i benen, härliga lyxiga mål och delmål som jag längtar efter att ta tag i.

Men även jobbmäsdiga mål och når jag inte dem är det en förändring som måste ske.

Vänner, viljan att förändra måste vara större än att bevara det man har för att få till en förändring.

7 kommentarer:

  1. God fortsättning på 2014/Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med teamklass, fina ni är!

    Önskar dig god fortsättning! :)

    SvaraRadera
  3. Mål är så mycket bättre än löften.....önskar dig en härlig start på 2014. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Fina linnen ni har!!
    Lekparkstur imorgon fm och prata marathon? Vi messas!! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Åh så fina ni var i svandunshattarna!!

    Klokt!! Bättre att sätta upp små delmål!

    Kramar o Gott Nytt År! Anna

    SvaraRadera
  6. Underbar bild :) dgas för en långpw nu ..tar emot lite grann..kram Diana

    SvaraRadera
  7. Jag kör inte heller med löften utan reflekterar i stället över vad som får mig att må bra och försöker omprioritera. Önskar dig ett riktigt gott nytt år. Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...