torsdag 16 januari 2014

Dagens x6

Dagens bästa; laddningen röhnischkläder som damp ned här hemma idag, lovar att visa. Så mycket snyggt.

Dagens bästa #2; vänner det är fredag i morgon, så efterlängtat och så skönt. Date night med mannen!

Dagens inte lika rolig; jag är ledsen men jag kan bara inte gilla det, snön. Den ligger liksom fortfarande kvar och jag fryser mer än någonsin. ( har varma kläder på mig, men jag fryser till och med inne).

Dagens inte lika rolig #2; när man öppnar dörren till förskolan är det alltid lika spännande att se vad det är för sjukdoms skylt som hänger uppe. Nu håller jag ju tummar och tår för att det INTE ska stå vattkoppor.
Drar man en lättande suck när det bara står magsjuka och löss.... Då har man inte så höga krav liksom

Dagens träning; 0

Dagens middag; hemmagjord julkorv, potatismos och sallad.

God natt på er <3

3 kommentarer:

  1. Se det positiva med snön, blir mycket ljusare ;) men nu behöver det inte komma mer!
    Spännande med nya träningskläder. Jag ska hämta mina idag.
    Ha en fin fredag, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jaaa, nu är fredagen här! Så skönt och jag som gillar snö kommer att försöka få till pulka och skidåkning med kidsen.
    Det där med massa sjukdomar på dagis är verkligen inte roligt. Håller tummarna för att ni får hålla er friska.
    Ha en bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Ja, underbart med fredag! Gillar INTE den här årstiden heller :( Trodde att det gick vattkoppor på er förskola, med tanke på ditt tidigare inlägg? Ha det fint!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...