söndag 19 januari 2014

Som ett brev på posten

Ja det var väl inte helt oväntat om vi säger så.

Jag har ju under hela förra veckan, varje gång jag öppnat dörren till förskolan. Blivit påmind om att det går magsjuka...

02:00 inatt slog den ned med dunder och brak och tyckte visst att en gång i halvtimmen var precis lagom om att göra oss påminda om att det minsann inte skulle bli någon sömn denna natt.

07:00 vakna storebror och tyckte att det var färdigsovet för denna gång, och som av ett under hittade han även en sådan här fantastisk speldosa, han med lätthet drog upp. Igen och igen och igen, somnar man ändå om i det oljudet då är man trött.

Och så har det nog varit mest hela dagen, har jag suttit ned för länge har jag somnat sittande. 

Hoppas på en lugn natt i natt, känner att jag är i stort behov av sömn.

Kram på er 

17 kommentarer:

  1. Ojdå va trist! Hur har det gått med vattkoppor - verkar ni klara er?? Krya på er allihopa! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Nej, fy för magsjuka. Krya på er! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Stackars er! Magsjuka är det värsta jag vet. Hoppas natten blir lugn!

    Kryapåerkram!! Anna

    SvaraRadera
  4. ÅÅhhh nej! Superjobbigt ju!! Krya på er snabbt nu!

    SvaraRadera
  5. Men usch! Stackare! :( Krya på er hela familjen!

    SvaraRadera
  6. Äh fy!!! hoppas att det går över lika fort som det kom!!
    Krya på er!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Åh, fy! Krya på er och hoppas ni får sova.

    SvaraRadera
  8. Åh era stackare. Hoppas att ni snabbt kryar på er och att ni får lite mer sömn i natt. Kram.

    SvaraRadera
  9. Usch och fy! Stackare som åkt på magsjuka!! Hoppas att natten i natt blev lugnare så du fick din dyrbara sömn!! Håller tummarna för snabbt tillfrisknande!

    SvaraRadera
  10. Men usch! Det är bland det värsta man kan få tycker jag. Krya!

    SvaraRadera
  11. Stackare, urk o fy för magsjuka. Krya på er kramisar. Tina

    SvaraRadera
  12. Usch, låter inte roligt. Hoppas det går över snabbt!

    SvaraRadera
  13. Men nej, vad hemskt! Sänder massvis med kryapåkramar

    SvaraRadera
  14. Oj det där är aldrig trevligt...vi har halsont här istället, vilket också är så synd med träningen! Fin blogg du har! kram Caroline

    SvaraRadera
  15. Usch och fy för magsjuka...hoppas ni mår bättre nu.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  16. Hej vackra kvinna...
    Krya på er och hoppas ni blir friska snart.
    Vi har samma fina magsjuka hemma hos oss.
    Max har varit sjuk sedan igår och jag håller tummarna för att det ska ge sig och att inte jag ska få det....
    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...