fredag 17 januari 2014

Underbar start på dagen

Vickade på en morgonklass på gymmet, temade med en kollega på min lunchklass, date night med mannen i kväll.
Vilken toppen dag.

Men det bästa av allt var nog ändå starten i morse. Mitt minsta hjärta sätter sig yrvaket upp i sängen, tar mitt ansikte i sina mjuka, lena små händer och säger mamma hemma, med ett stort leende på läpparna. Sedan lutar han trött sitt lilla huvud mot min axel, en lätt suck lämnar han kropp innan han gosar in sig hos mig.
Så mycket kärlek i en så liten kropp.

Så tacksam att jag fått så fina killar, att jag får vara med när de växer och upptäcker världen.

Lovade ju bilder på vår kollektionen från Röhnisch, här kommer första av många

Alexis racerback.

8 kommentarer:

  1. Va mysigt det låter! Alltid kul med nya träningskläder! ;) Kram o ha en härlig kväll med mannen! <3 /Petra

    SvaraRadera
  2. Jättefint linne! Låter som en riktig toppendag! Ha en mysig kväll! :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jaaa de små liven (och även de stora) - det är en förmån och fullständig lycka att få dela livet med dem. Tänkte köra passet imorgonfm -ha ha trodde jag - 17:e reserv när jag skulle in och boka vid lunchtid...

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag du fick!! Snygg topp!

    Trevlig helg till dig o din fina lilla familj! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Barn är härliga! Vilka fina träningskläder också, kul med lite nytt när man tränar.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Dom är allt bra goa dom små :)
    Snygg topp, kul med snygga träningskläder.
    Önskar dig en trevlig kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...