lördag 18 januari 2014

En helt vanlig lördag

Barnen är nattade.
Mannen har fixat lördagsmiddag bestående av torskrygg och chevre risotto.



 Rödvinet är luftat och en förhoppningsvis lugn kväll väntar.

Dagen startade men min lördagsklass, 75 min spinn/bp. Full klass och fantastiska deltagare som kämpade. Blir så grymt imponerad.

Nya tights från Röhnisch var på, finns inget som slår deras shape tights.


Efter träning bar det till barnens stora förtjusning av till pulkabacke. Och vänner, springa upp och ned i backe med snö, det är minsann träning det också.

Hoppas ni har en härlig lördags kväll.

11 kommentarer:

  1. Torskrygg en av mina favoritet såååå gott. Ha en fortsatt skön kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Vad gott det både låter och ser ut:)

    SvaraRadera
  3. Låter som en perfekt lördag kram Diana

    SvaraRadera
  4. ÅÅhh så gott det ser ut!! Låter som en fantastisk lördag!!
    =)

    SvaraRadera
  5. Det låter som du haft en härlig lördag! Mannen verkar vara en hejare i köket! Hoppas du får en lika fin söndag!

    SvaraRadera
  6. MUMS! Håller med, gillar tightsen oxå. Sedan är de ju sjuktsnygga oxå =)

    SvaraRadera
  7. Mysig lördag du hade! Maten ser riktigt god ut.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Vilken duktig man du har! Det såg verkligen gott ut! Kul med ny idéer! Hur gör han risotton? Så snygga tights också! Måste jag koll in! Men fy vad jag lider med er i nästa inlägg! Magsjuka! Det är ju inte sant! Krya på er kramar! Hoppas du får en lugn natt! <3 /Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...