tisdag 21 januari 2014

No 2

Jahaja.. 
När jag kom hem från dagens andra pass på gymmet så anade jag oråd innan jag ens kommit in. 
Mycket riktigt 4- åringen låg utslagen i sängen, deckad av magsjuka,
Nu är det bara mannen och jag kvar, och i tron om att det faktiskt hjälper med hela vitpepparkorn, forsätter vi gladeligen att stoppa i oss det.

Dagens träning, body pump på lunchen och body attack nu på kvällen. Och jag gillar passen, var för sig och tillsammans. Jag älskar att man på båda kan ta ut sig så pass mycket att man inte kan göra något mer, att man kan ta precis slut!

Bästa känslan.

Men som sagt nu håller jag tummar och tår att jag slipper bli smittad.

14 kommentarer:

  1. Stackars liten! Hoppas du slipper bli smittad!

    Ha en skön kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hua för maginfluensa. Håll hårt på 48 timmarsregeln.
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det gör vi alltid. Misstänker dock att det skulle behövas ännu en dag för att verkligen inte smitta.
      Kram

      Radera
  3. Åh nej vad tråkigt! Det är verkligen en sjukdom som ger en rysningar! Hoppas att ni andra klarar er nu! Synd om er!

    SvaraRadera
  4. härligt med träningsdosen! håller tummarna här!!

    SvaraRadera
  5. Jag tror också de där pepparkornen hjälper... Och tror man så gör de säkert de! ;-)
    Usch stackarn! Hoppas de kryar på sig snarast
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Här har jag haft magsjuka i helgen.....och nu förkylning, ingen vidare start på 2014. Hoppas du har mer tur och slipper dagisbacillerna!

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna för att ni inte smittas och att de små snart kryat på sig. Kram.

    SvaraRadera
  8. Näe..stackare magsjuka som är så hemskt :(
    Kryis Kram

    SvaraRadera
  9. Ja det är en underbar känsla!

    Men fy för magsjukan. Hoppas att det går över fort och att ni klarar er.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Känslan är grym, känner igen det där :)
    Usch, stackarn :(<3 jag hoppas ni får hålla er friska. Trodde sonen fått fe i morse så jag höll honom hemma, men det var visst bara en klump i halsen. Ville inte riskera att han skulle gå dit. Kramar till er <3

    SvaraRadera
  11. Fy för magsjuka :-(

    Verkar som om du och jag har liknande jobb - för visst jobbar du också med hälsa och friskvård på företag?

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  12. Usch o fy för magsjuka, hoppas verkligen att ni klarat er. Ha en skön o mysig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...