tisdag 20 september 2011

Gårdagens och dagens träningspass avklarade

Har nu fått tips om att vara aktiv för att sätt igång det hela, så i går kväll kröp jag runt på golvet och låtsades vara tiger till min sons STORA förtjusning, en väldigt långsam och klumpig tiger men vad gör väl det? Varm och andfådd blev jag, så jag antar att de 15 min kan räknas till gårdagens konditionsträning. Eller?
Idag på morgonen blev det promenad till och från dagis, damsugning av övervåningen, styrka i form av gummibandsträning biceps, axlar och rygg vilket jag avslutade med 10 min spinning….. känner N A D A ( och då menar jag i förlossnings syfte, jag däremot är trött och nöjd). Min tes är att bebben kommer när den är redo oavsett hur mycket jag rör på mig, det återstår att se. Någon somhar något bra tips? Nu lite välförtjänt vila och läsning av inspirerande bloggar.
Ha en bra dag!

5 kommentarer:

  1. Hittade hit via missagda. Roligt med ännu en "mammaträningsblogg" att läsa! :)

    SvaraRadera
  2. Och hoppas bebben vill komma ut snart!

    SvaraRadera
  3. Konstigt att bebisen inte vill ut ännu. Men låter smart att du aktiverar dig så mycket du kan!

    SvaraRadera
  4. Jag åt FÄRSK ananas - en HEL fredag och lördag - natten mot måndag var hon ute. 39+0. Jag åt även stark gucceamole!! Och så sist men inte minst - färdknäppen...den har jag dock inte provat själv!

    SvaraRadera
  5. Kul att du hitta hit Andréa, välkommen, yes det hoppas jag verkligen.
    Yes Karin blir en tur på spinningcykeln alldeles stax.
    Bra tips Joanna, ska absolut prova annanas...tror dock jag hoppar det sista förslaget ;)
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...