torsdag 22 september 2011

Hummer och Champagne!


Nu vill jag fira med hummer och champagne, att allt gått bra under förlossningen, att bebben är frisk och är ute och att jag överlevde även denna gång. Men som ni ser på bilden nedan så blir det inget firande av det slaget idag heller. 
En vecka över tiden

Har varit vaken sedan 02.30 av att jag trott något varit på gång, men tänk så fel jag hade.
Dagens styrka är avklarad i form av rygg, biceps och axlar med gummiband samt 11 minuters spinning där jag körde 1 min tungt varvat med en minut tempo (och då är det höggravid tempo vi pratar om dvs snigelfart, vilket iof räckte för att få upp lite flås). Dock blev det helt stående idag då jag märkte att det var högst obekvämt att sitta på den smala spinning sadeln. Något som slog mig är att jag kan knappt gå utan att få ont i fogarna men spinning gör inte ont alls, märkligt men tacksamt att något funkar för en tränings junkie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...